TIPS KULIT CANTIK BERMULA DARI DALAM








Muka berminyak, kulit kusam, berjerawat.....semua ni antara masalah para wanita tau. Haa, kenkorang tahu tak sebenarnya nak kulit cantik bukan 100% depends on apa yang kita pakai untuk cuci muka tau! no! dia bermula dari dalam. so, tak lain tak bukan kita wajib pastikan apa yang kita makan tu tak eefect kepada wajah kita. Pemakanan tu sangat penting tau if nak kulit glowing-glowing gitu. lagi-lagi yang ade allergi, Allahu tersalah makan seafood perghh..naya..bengkak satu muka.nak keluar rumah terpaksa pakai topeng.korang nak k macam tu??? sy tak nak..hahhaha..so be careful on what you eat okay??



so nak tahu tak apa rahsia kulit saya sentiasa cantik dan sihat??? haaa, saya amalkan collagen powder by shaklee tau!!!  selain tu saya juga amalkan minum vivix. Dua-dua ni memang sangatlah penting bagi saya, dah macam bff dah..memang hari-hari saya guna tau!! dan satu lagi yang penting saya amalkan minum air putih. satu hari tu memang akan amik air putih, sebab air putih ni sangat membantu dalam melembap, dan membantu proses dalam tubuh kita.


betul ke collagen dan vivix je guna?? tak percaya lah.....






















tudia testimoni lagi... bukan sahaja saya tau guna produk ni.. ada lagi yang guna. rata-rata cakap puas hati guna collagen powder dan vivix ni..korang-korang yang nak kulit cantik tu tak rugi tau if korang jaga dalam dulu. Dalaman sangat mempengaruhi luaran tau!


nak tips lagi boleh follow sy




FB : Syaheera Young Rockie
Instagram : @syaheerabeautyshop

Shaklee ID 1229335


You May Also Like

0 comments