MASALAH GEMUK SELEPAS BERSALIN



TAK KENAL MAKA TAK CINTA
================================================================================
Dah kenal, terus jatuh cinta. Semestinya dengan ESP.
Apa khasiat nya sampai tak boleh tinggal langsung ni.
ESP ni la produk Shaklee pertama yang zana amalkan.
Produk yang paling hot. Sebab ia sangat sesuai digandingkan dengan mana-mana set Shaklee sama ada untuk Tenaga, Cantik, Kurus, Hamil, Berpantang dan Menyusu.
Dengan bajet seciput masa mula2 nak cuba, dapat la 1 tong ESP, 2 Lecithin dan 2 Alfalfa.
Masa tu tengah menyusu Aeesh dan dalam masa yang sama, nak kurus. Dengan suggestion dari Tirah, semangat amalkan dengan konsisten. Beberapa bulan lepas tu dapat rasa perubahan yang ketara sebab baju2 masa muda2 dulu dah boleh pakai semula. Dalam masa yang sama, susu badan makin banyak. Gembira tak terkata.
2 output positif dapat dalam masa yang sama dengan semudah amalkan pemakanan suppliment yang sesuai setiap hari. Dah beberapa bulan guna tu, mesti la stok dah nak habis. Dalam masa tu jugak la, post dari Rohana laju lalu lalang dekat wall. Seronok tengok dia macam best je bisnes Shaklee ni. Risik punya risik, Ana ni anak bisnes Tirah rupanya.
Terfikir dalam hati, why not kalau aku pun join bisnes. Alang2 dah amalkan untuk diri sendiri, boleh la promot dekat kawan2 sekali. Lagi pulak boleh beli dengan harga lagi murah.
Sejak dari tu memang tak boleh tinggalkan ESP ni sebab nye ia memang fleksibel untuk kehidupan seharian. Amalkan dari masa nak kurus dulu, dah kurus, mengandung pula anak kedua.
Masa awal2 alahan memang teruk sangat asal masuk makanan je, mesti muntah. Badan lembik dan kurang tenaga, anak pun terabai. Sedih sangat rasa. Bila dah ok sikit, terus continue consume ESP dan add on produk lain dalam set kehamilan Shaklee.
Sampai la lepas bersalin, amalkan set berpantang Shaklee.
Banyak sangat perubahan positif yang dapat sejak dari konsisten amalkan produk ni. Bukan setakat kesihatan yang sihat, tapi juga dapat untung runcit dan bonus setiap bulan.
Terinspirasi sangat dengan upline atas yang dah berjaya dengan Shaklee. Jom ubah dari orang biasa2 kepada orang luar biasa hebat.
Shaklee story by : Nik Hasmaizana Binti Nik Hasan


Shaklee ID 1229335

Whatsapp 019-3474 266

💎Catalog Instagram: @syaheerabeautyshop
💎Youtube channel : Syaheera Young Rockie
💎FB personal : Syaheera Young Rockie

You May Also Like

0 comments